|
Aller à la page : 1, 2, 3, 4, 5 |
Auteur |
Message |
Souki
Gardien du M.P./Gardienne du M.P.
Nbre de messages : 14303
|
Sujet: Re: Paroles et musique Dim 31 Aoû - 12:17 |
|
|
Une chanson que j'aime beaucoup et que j'avais en tête toute la journée d'hier ^^
Tu ne m'as pas laissé le temps, de David Hallyday
J'reste Avec mes souvenirs Ces morceaux de passé Comme un miroir en éclats de verre Mais à quoi ça sert ?
C'que j'voulais te dire Reste sur des pages blanches Sur lesquelles je peux tirer un trait C'était juste hier
Tu ne m'as pas laissé le temps De te dire tout c'que je t'aime Et tout c'que tu me manques
On devrait toujours dire avant L'importance que les gens prennent Tant qu'il est encore temps Mais tu ne m'as pas laissé le temps
Toi qui m'as tout appris Et m'as tant donné C'est dans tes yeux que je grandissais Et me sentais fier
Pourquoi sans prévenir Un jour tout s'arrête Et vous laisse encore plus seul sur Terre Sans savoir quoi faire ?
Refrain
On devrait toujours dire avant L'importance que les gens prennent Tant qu'il est encore temps Tu n'm'as pas laissé le temps Laissé le temps
Refrain
On devrait toujours dire avant L'importance que les gens prennent Tant qu'il est encore temps Le dire avant Le dire avant
Refrain
On devrait toujours dire avant L'importance que les gens prennent Tant qu'il est encore temps
Le dire avant |
|
|
|
Cha05_LorD
Héros/Héroïne
Nbre de messages : 1392
|
Sujet: Re: Paroles et musique Dim 31 Aoû - 13:31 |
|
|
Il a un rapport avec Johnny, David Hallyday?? |
|
|
|
ithrandiir
Nbre de messages : 17334
Citation : Un forum n'existe pas sans ses sujets....
les sujets n'existe pas sans les membres
Titre honorifique : Veilleur du Labyrinthe de la Mort
|
Sujet: Re: Paroles et musique Dim 31 Aoû - 13:36 |
|
|
oui, c'est son fils!!!! |
|
|
|
Souki
Citation : C'est quand le bonheur ?
|
Sujet: Re: Paroles et musique Dim 31 Aoû - 14:45 |
|
|
C'est le fils de Johnny et de Sylvie Vartan |
|
|
|
Conan_the_destroyer
Nbre de messages : 29472
Citation : Il ne suffit pas d'être pauvre pour être honnête.
|
Sujet: Re: Paroles et musique Dim 31 Aoû - 15:11 |
|
|
Ces paroles m'ont fichu le cafard pour la journée... |
|
|
|
Souki
|
Sujet: Re: Paroles et musique Dim 31 Aoû - 15:12 |
|
|
Oh bah non!! C'était pas le but |
|
|
|
Conan_the_destroyer
|
Sujet: Re: Paroles et musique Mer 3 Sep - 11:08 |
|
|
Téléphone-Cendrillon (1982) Cendrillon pour ses vingt ans Est la plus jolie des enfants Son bel amant, le prince charmant La prend sur son cheval blanc Elle oublie le temps Dans ce palais d'argent Pour ne pas voir qu'un nouveau jour se lève Elle ferme les yeux et dans ses rêves Elle part, jolie petite histoire (2x)
Cendrillon pour ses trente ans Est la plus triste des mamans Le prince charmant a foutu l'camp Avec la belle au bois dormant Elle a vu cent chevaux blancs Loin d'elle emmener ses enfants Elle commence à boire A traîner dans les bars Emmitouflée dans son cafard Maintenant elle fait le trottoir Elle part, jolie petite histoire (2x)
Dix ans de cette vie ont suffi A la changer en junkie Et dans un sommeil infini Cendrillon voit finir sa vie Les lumières dansent Dans l'ambulance Mais elle tue sa dernière chance Tout ça n'a plus d'importance Elle part Fin de l'histoire
Notre Père qui êtes si vieux As-tu vraiment fait de ton mieux ? Car sur la Terre et dans les Cieux Tes anges n'aiment pas devenir vieux |
|
|
|
Souki
|
Sujet: Re: Paroles et musique Mer 3 Sep - 12:02 |
|
|
Ah oui, j'adore cette chanson!! |
|
|
|
Flo
Prince/Princesse
Nbre de messages : 2875
Citation : Il ne faut pas pleurer pour ce qui n'est plus.
Il faut sourire pour ce qui a été.
|
Sujet: Re: Paroles et musique Mer 3 Sep - 12:57 |
|
|
Livs is life Opus
na na na na na na na na na na (all together now) na na na na na na na na na na
Live (na na na na na) Live is life (na na na na na) Never don't got of live (na na na na na) Li-hi-vie (na na na na na)
When we all give the power we all give the best every minute of an hour don't think about the rest Then you all get the power you all get the best and everyone gives everything and every song everybody sings.
Live is life (na na na na na) Live is life (na na na na na) Live is life (na na na na na) never don't got of live (na na na na na)
Live is life when we all feel the power. Live is life come on stand up and dance. Live is life when the feeling of the people Live is life is the feeling of the band.
When we all give the power we all give the best every minute of an hour don't think about the rest. Then you all get the power you all get the best and everyone gives everything and every song everybody sings.
Live is life (na na na na na) Live is life (na na na na na) Never don't got of live (na na na na na) Live is life (na na na na na)
Life (na na na na na) na na na na na na na na na na na na na na na
Live (na na na na na) Live is life (na na na na na) Never don't got of live (na na na na na) Live is life (na na na na na)
And you call when it's over you call it should last Every minute of the future is a memory of the past Because we all feel the power we all feel the best and everyone gave everything and every song everybody sang: live is life!
J'aime bien cette chanson^^ |
|
|
|
Conan_the_destroyer
|
Sujet: Re: Paroles et musique Jeu 4 Sep - 1:23 |
|
|
Pas trop dur au niveau des paroles.^^ |
|
|
|
Invité
Invité
|
Sujet: Re: Paroles et musique Mer 17 Sep - 23:59 |
|
|
voilà une chanson de katy perry avec la traduction ! « Thinking of you »
Comparasons are easily done, Once you've had a taste of perfection Like an apple handing from a tree, I pick the ripest on i still got the seed
You said move on where do i go, I guess second best is all i will know
Cause when im with him i am thinking of you, thinking of you What you would do if, You were the one who was spending the night Oh i wish that i was looking into your eye
You're like an indian summer in the middle of winter Like a hard candy with a surprise center How do i get better once ive had the best You said there's tons of fish in the waters So the waters i will test
He kissed my lips i taste your mouth He pulled me in, i was discussed with myself
Cause when im with him i am thinking of you, thinking of you What you would do if, You were the one who was spending the night Oh i wish that i was looking into your....
The best and oh i do regret, How could i let myself let you go And now, now the lessons learned, I touched and i was burned Oh i think you should know
Cause when im with him i am thinking of you, thinking of you What you would do if, You were the one who was spending the night Oh i wish that i was looking into your eye, your eyes, your eye Wont you walk through and, Bust down the door and take me away no more mistakes, Cause in your eyes i'd like to stay
« Pensant à toi »
Les comparaisons sont facilement faites, Une fois que tu as gouté à la perfection Comme une pomme pendant à un arbre, J'ai choisi la plus mûre, J'ai toujours eu la graine
Tu disais d'aller de l'avant, Où vais-je Je suppose au deuxième meilleur, C'est tout ce que je saurais
Parce que quand je suis avec lui, Je pense à toi, Je pense à toi Que ferais-tu si, Tu étais le seul, Qui passais la nuit Oh je regrète quand je regarde dans tes yeux
Tu es comme un été indien, Au milieu de l'hiver Comme un bonbon dur, Avec une surprise à l'interieur Comment je pourrais avoir mieux, Une fois que j'ai eu le meilleur Tu avais dis il y a, Des tones de poissons dans l'océan Donc je mettrai les eaux à l'épreuve
Il m'embrassa sur les lèvres, J'ai le goût de ta bouche Il m'a attiré vers lui, Je me suis dégoûté moi-même
Parce que quand je suis avec lui, Je pense à toi, Je pense à toi Que ferais-tu si, Tu étais le seul, Qui passais la nuit Oh je regrète quand je regarde dans...
Tu es le meilleur, Et oui je regrette, Comment j'ai pu, Te laisser partir Maintenant la leçon est apprise, J'ai touché et je me suis brûlé Oh je pense que tu devrais savoir
Parce que quand je suis avec lui, Je pense à toi, Je pense à toi Que ferais-tu si, Tu étais le seul, Qui passais la nuit Oh je regrète quand je, Regarde dans tes yeux, Regarde dans tes yeux, Regarde dans tes yeux Oh ne traversera-tu pas, Et défonceras la porte, Et m'emmeneras ailleurs Oh plus jamais d'erreurs, Parce que dans tes yeux j'aimerais rester... |
|
|
|
Invité
Invité
|
Sujet: Re: Paroles et musique Jeu 30 Oct - 2:46 |
|
|
"de part et d' autre" Florent Pagny
L'amour c'est ce dont on rêve. L'amour c'est ce qui nous achêve. L'amour c'est comme la mer, ça monte et repart en arrière. L'amour un jour nous brûle et nous glace nous caresse et nous menace. Souvent nous dépasse.
Refrain:
Mais s'aimer... de part et d'autre s'aimer mais tellement côte à côte. Se nouer pour ne jamais avoir à pleurer. S'aimer au point de ne plus pouvoir se quitter. De part et d'autre mais rester seulement côte à côte.
L'amour c'est ce que l'on sème L'amour c'est ce qui nous emmène. L'amour c'est ce qui nous tient. L'amour c'est ce qui nous atteint. L'amour.. ça libère et ça détruit. C'est une faille et un abri. Un silence aussi.
Refrain: Mais s'aimer... de part et d'autre s'aimer mais tellement côte à côte. Se nouer pour ne jamais avoir à pleurer. S'aimer au point de ne plus pouvoir se quitter. De part et d'autre mais côte à côte....
Eloigner ses peurs et ses douleurs Et pouvoir enfin s'aimer. Laisser voler ses intuitions au gré du vent. Laisser courir ses illusions.
Refrain: S'aimer..... De part et d'autre s'aimer mais tellement côte à côte. Se nouer pour ne jamais avoir à pleurer. S'aimer au point de ne plus pouvoir se quitter. De part et d'autre mais rester seulement côte à côte.
S'aimer seulement main dans la main et sans témoin. Se nouer pour ne jamais avoir à pleurer. S'aimer au point de ne plus pouvoir se quitter. De part et d'autre et simplement se dire
JE T'AIME. |
|
|
|
Conan_the_destroyer
|
Sujet: Re: Paroles et musique Sam 6 Déc - 0:45 |
|
|
Francis Cabrel - Presque rien
Et voilà tout ce que je sais faire
Du vent dans des coffres en bambou
Des pans de ciel pour mettre à tes paupières
Et d'autres pour pendre à ton cou
C'est rien que du ciel ordinaire
Du bleu comme on en voit partout
Mais j'y ai mis tout mon savoir-faire
Et toute notre histoire en-dessous
Tu vois, c'est presque rien
C'est tellement peu
C'est comme du verre, c'est à peine mieux
Tu vois c'est presque rien...
C'est comme un rêve, comme un jeu
Des pensées prises dans des perles d'eau claire
Je t'envoie des journées entières
Des chats posés sur les genoux
Des murs couverts de fleurs que tu préfères
Et de la lumière surtout
Rien que des musiques légères
Une source entre deux cailloux
Du linge blanc sur tes années de guerre
C'est tout ce que je sais faire c'est tout...
Tu vois, c'est presque rien
C'est tellement peu
C'est comme du verre, c'est à peine mieux
Tu vois c'est presque rien...
C'est comme un rêve, comme un jeu
Des pensées prises dans des perles d'eau claire
Doo doo doo doo doo... |
|
|
|
Souki
|
Sujet: Re: Paroles et musique Dim 14 Déc - 13:34 |
|
|
Beyonce- If I were a boy...
If I were a boy Even just for a day I'd roll outta bed in the morning And throw on what I wanted then go Drink beer with the guys And chase after girls I'd kick it with who I wanted And I'd never get confronted for it 'Cause they'd stick up for me
[Chorus] If I were a boy I think I could understand How it feels to love a girl I swear I'd be a better man I’d listen to her 'Cause I know how it hurts When you lose the one you wanted 'Cause he's taken you for granted And everything you had got destroyed
If I were a boy I would turn off my phone Tell everyone it's broken So they'd think that I was sleepin' alone I'd put myself first And make the rules as I go 'Cause I know that she'd be faithful Waitin' for me to come home (to come home)
[Chorus]
It's a little too late for you to come back Say it's just a mistake Think I'd forgive you like that If you thought I would wait for you You thought wrong
[Chorus]
But you're just a boy You don't understand Yeah you don't understand How it feels to love a girl someday You wish you were a better man You don't listen to her You don't care how it hurts Until you lose the one you wanted 'Cause you've taken her for granted And everything you have got destroyed But you're just a boy |
|
|
|
Donia
Nbre de messages : 11199
|
Sujet: Re: Paroles et musique Mer 28 Jan - 19:53 |
|
|
alors une chanson que j'adore, super triste comme ma ptite personne My heart will go on Every night in my dreams I see you, I feel you, That is how I know you go on
Far across the distance And spaces between us You have come to show you go on
Near, far, wherever you are I believe that the heart does go on Once more you open the door And you're here in my heart And my heart will go on and on
Love can touch us one time And last for a lifetime And never let go till we're one
Love was when I loved you One true time I hold to In my life we'll always go on
Near, far, wherever you are I believe that the heart does go on Once more you open the door And you're here in my heart And my heart will go on and on
There is some love that will not go away
You're here, there's nothing I fear, And I know that my heart will go on We'll stay forever this way You are safe in my heart And my heart will go on and on
voilà |
|
|
|
Conan_the_destroyer
|
Sujet: Re: Paroles et musique Mar 3 Fév - 12:39 |
|
|
Alain Souchon-Baiser
Je chante un baiser Je chante un baiser osé Sur mes lèvres déposé Par une inconnue que j'ai croisée Je chante un baiser
Marchant dans la brume Le cœur démoli par une Sur le chemin des dunes La plage de Malo Bray-Dunes
La mer du Nord en hiver Sortait ses éléphants gris vert Des Adamo passaient bien couverts Donnant à la plage son caractère Naïf et sincère Le vent de Belgique Transportait de la musique Des flonflons à la française Des fancy-fair à la fraise
Elle s'est avancée Rien n'avait été organisé Autour de moi elle a mis ses bras croisés Et ses yeux se sont fermés fermés
Jugez ma fortune Sous l'écharpe les boucles brunes C'est vrai qu'en blonde j'ai des lacunes En blonde j'ai des lacunes
Oh le grand air Tournez le vent la dune à l'envers Tournez le ciel et tournez la terre Tournez tournez le grand air La Belgique locale Envoyait son ambiance musicale De flonflons à la française De fancy-fair à la fraise
Toi qui a mis Sur ma langue ta langue amie Et dans mon cœur un décalcomanie Marqué liberté liberté chérie Je donne des parts Pour ce moment délicieux hasard Adamo MC Solar Oh ! tous les milliards de dollars Le vent de Belgique Envoyait mélancolique Ses flonflons à la française De fancy-fair à la fraise
Si tout est moyen Si la vie est un film de rien Ce passage-là était vraiment bien Ce passage-là était bien
Elle est repartie Un air lassé de reine alanguie Sur la digue un petit point parti Dans l'audi de son mari Ah ! son mari
Je chante un baiser Je chante un baiser osé Sur mes lèvres déposé |
|
|
|
Miss Apple
Nbre de messages : 5368
|
Sujet: Re: Paroles et musique Ven 13 Mar - 21:40 |
|
|
Liberta de PEP'S
Tu sais qu'il y a un bateau qui mène au pays des rêves Là-bas où il fait chaud, le ciel n'a pas son pareil Tu sais qu'au bout de cette terre Oui les gens s'aiment Des milliers de graines de joie comme pousse ici la haine On m'avait dit petit gars Là-bas on t'enlève tes chaines On te donne une vie Sans te jeter dans l'arène Comme ici tout petit après neuf mois à peine On te plonge dans une vie où tu perds vite haleine Alors sans hésiter J'ai sauté dans la mer Rejoindre ce vaisseau Et voir enfin cette terre Là-bas trop de lumière J'ai du fermer les yeux Mais rien que les odeurs Remplissaient tous mes vœux
(refrain) I just wanna be free in this way Just wanna be free in my world viberez per libertad Vivere nela libertà
Ohhhohhohh Ohhh Alors une petite fille aussi belle que nature Me prit par la main et m'dit : " Suis cette aventure " On disait même oh oui que la mer l'enviait, Que la montagne se courbait pour la laisser passer Elle m'emmena au loin avec une douceur sans fin Ses bouclettes dorées dégageaient ce parfum Qui depuis des années guidait ce chemin Ton chemin, mon chemin, le chemin
(refrain) x2
Ohhhohhohh Ohhh Pour arriver enfin à ces rêves d'enfants Qui n'ont pas de limites comme on a maintenant J'ai vu des dauphins nager dans un ciel de coton Où des fleurs volaient caressant l'horizon J'ai vu des arbres pousser remplaçant les gratte-ciels J'ai vu au fond de l'eau une nuée d'hirondelles
(refrain) |
|
|
|
Donia
|
Sujet: Re: Paroles et musique Mer 18 Mar - 20:01 |
|
|
Bring Me To Life-Evanescence How can you see into my eyes like open doors. Leading you down into my core where I've become so numb. Without a soul my spirit's sleeping somewhere cold until you find it there and lead it back home. (Wake me up. Wake me up inside. I can't wake up. Wake me up inside. Save me. Call my name and save me from the dark. Wake me up. Bid my blood to run. I can't wake up. Before I come undone. Save me. Save me from the nothing I've become.) Now that I know what I'm without you can't just leave me. Breathe into me and make me real Bring me to life. [Chorus] Bring me to life. I've been living a lie There's nothing inside. Bring me to life. Frozen inside without your touch, without your love, darling. Only you are the life among the dead. All of this sight I can't believe I couldn't see Kept in the dark but you were there in front of me I've been sleeping a 1000 years it seems. I've got to open my eyes to everything. Without a thought Without a voice Without a soul Don't let me die here There must be something wrong. Bring me to life. [Chorus] Bring me to life. I've been living a lie There's nothing inside. Bring me to life
|
|
|
|
Masque
Prince/Princesse
Nbre de messages : 2209
Citation : "Souffrir de la solitude, mauvais signe, je n'ai jamais souffert que de la multitude..." (Nietzsche)
|
Sujet: Re: Paroles et musique Mer 18 Mar - 20:09 |
|
|
Illnath - Temporary Borders
Whispered words beneath the floating autumn leaves Flying softly on the southern breeze Fragments of light between the branches and trees I wish I would stay here forever
The sun is sinking behind mountains of old Brushing faintly clouds of red and gold
Night-time's flinging a vast veil of velvet across fields and forest Trespassing the havens of daylight's temporary borders. I knew my game could gain me but grief, the fairy tale was on though brief Trespassing the havens of secrecy's temporary borders.
Scratching the surface of times seemingly forgotten Of you who once were mine betrothen Digging 'neath layers of emotions now rotten I feel myself slip away Nostalgic entertainment tingled by the past You were the one to be mine at last But now my memory's ever fading so fast Keeping emotions at bay
Here I sit, and memories unfold My feelings are hollow, I'm feeling so old
[Female] "I feel it fade away and cry tears in solitude" Trespassing the havens of night-time's temporary borders As shadows collapse in the mating of day and night, crows are circling in ominous flight Trespassing the havens of my own temporary borders (temporary borders)
[Solo]
I tried... I tried hard to believe Thinking of us has left me but grief I cannot look ahead, the past is all I see Moments together, but time's a thief
Shadows recurring from times long since passed Our time and now in a perfect contrast
[Female] "As I see you sitting by my grave I feel your presence, but can't say a word Your heart and love, patient and brave But my soul is too late for you to save"
I am probably a fool still thinking of you Night after night... There's not much else I can do For neither myself nor you Maybe I should leave and never come back to this place... But I know too surely that I'm only fooling myself I'm only fooling myself |
|
|
|
Miss Apple
Nbre de messages : 5368
|
Sujet: Re: Paroles et musique Mar 24 Mar - 22:06 |
|
|
"Jimmy" de Moriarty...
Jimmy won't you please come home where the grass is green and the buffaloes roam Come see Jimmy your uncle Jim and Your auntie Jim and your cousin Jim Come home Jimmy 'cause you need a bath And your grandpa Jimmy is still gone daft
Now there’s buffalo Jim and buffalo Jim There's Jim buffalo now didn’t you know Jim Jimmy Jimmy its your last cigarette There’s buffalo piss and it’s all kind of wet Jambo Jimmy you’d better hold your nose All roads lead to roam with the buffaloes
And the Buffaloes used to say be proud of your name The Buffaloes used to say be what you are The Buffaloes used to say roam where you roam The Buffaloes used to say do what you do
You’ve gotta have a wash but you can’t clean your name You’re now called Jimmy you’ll be Jimmy just the same The keys are in a bag in a chest by the door One of Jimmy’s friends has taken the floor Jimmy won't you please come home where the grass is green and the buffaloes roam Dear old Jimmy you've forgotten you're young but you can’t ignore the buffalo's song
And the Buffaloes used to say be proud of your name The Buffaloes used to say be what you are The Buffaloes used to say roam where you roam The Buffaloes used to say do what you do
If you remember you’re unkown Buffaloland will be your home If you remember you’re unknown Buffaloland will be your home If you remember you’re unknown Buffaloland will be your home If you remember you’re unknown Buffaloland will be your home
Et la traduction...
Jimmy tu ferais bien de rentrer à la maison Ici l'herbe est verte et les bisons sont en liberté Jimmy vient voir ton oncle Jim Ta tante Jimmie et ton cousin Jim Rentre à la maison Jimmy, tu as besoin de prendre un bain Et ton grand-père Jimmy est encore malade Alors il y a Jim le bison et Jim le bison Et le bison Jim, tu n'étais pas au courant Jim Jimmy Jimmy c'est ta dernière cigarette Le sol est trempé de pisse de bison Sacré Jimmy tu ferais mieux de bien te tenir Quoique tu fasses tu finiras parmi les bisons Et les bisons disaient "Sois fier de ton nom" Les bisons disaient "Sois fidèle à toi-même" Les bisons disaient "Va où tes pas te mènent" Les bisons disaient "Fais comme tu le sens" Tu peux toujours te laver, tu ne débarrasseras pas de ta réputation Maintenant on t'appelle Jimmy mais tu resteras le même Dans le coffre près de la porte il y un sac avec les clés dedans Un des amis de Jimmy a fini par terre Jimmy tu ferais bien de rentrer à la maison Ici l'herbe est verte et les bisons sont en liberté Mon vieil ami Jimmy tu as oublié ta jeunesse Mais le chant des bisons ne peut pas te laisser indifférent Et les bisons disaient "Sois fier de ton nom" Les bisons disaient "Sois fidèle à toi-même" Les bisons disaient "Va où tes pas te mènent" Les bisons disaient "Fais comme tu le sens" (x2) Si tu souviens que tu n'es personne Alors tu seras chez toi au pays des bisons |
|
|
|
Donia
|
Sujet: Re: Paroles et musique Lun 30 Mar - 22:50 |
|
|
Linkin Park numb
I'm tired of being what you want me to be feeling so faithless lost under the surface I don't know what you're expecting of me put under the pressure of walking in your shoes
[caught in the undertow / just caught in the undertow] every step that I take is another mistake to you [caught in the undertow / just caught in the undertow]
I've become so numb I can't feel you there become so tired so much more aware I'm becoming this all I want to do is be more like me and be less like you
can't you see that you're smothering me holding too tightly afraid to lose control cause everything that you thought I would be has fallen apart right in front of you
[caught in the undertow / just caught in the undertow] every step that I take is another mistake to you [caught in the undertow / just caught in the undertow] and every second I waste is more than I can take
I've become so numb I can't feel you there become so tired so much more aware I'm becoming this all I want to do is be more like me and be less like you
and I know I may end up failing too but I know you were just like me with someone disappointed in you
I've become so numb I can't feel you there become so tired so much more aware I'm becoming this all I want to do is be more like me and be less like you |
|
|
|
Conan_the_destroyer
|
Sujet: Re: Paroles et musique Mar 31 Mar - 0:10 |
|
|
Moi je comprends rien à l'anglais... |
|
|
|
Donia
|
Sujet: Re: Paroles et musique Mar 31 Mar - 12:49 |
|
|
Shakira Hips Don't Lie feat. Wyclef Jean lyrics
Ladies up in here tonight No fighting, no fighting We got the refugees up in here No fighting, no fighting
Shakira, Shakira
I never really knew that she could dance like this She makes a man wants to speak Spanish Como se llama (si), bonita (si), mi casa (si, Shakira Shakira), su casa Shakira, Shakira
Oh baby when you talk like that You make a woman go mad So be wise and keep on Reading the signs of my body
And I'm on tonight You know my hips don't lie And I'm starting to feel it's right All the attraction, the tension Don't you see baby, this is perfection
Hey Girl, I can see your body moving And it's driving me crazy And I didn't have the slightest idea Until I saw you dancing
And when you walk up on the dance floor Nobody cannot ignore the way you move your body, girl And everything so unexpected - the way you right and left it So you can keep on shaking it
I never really knew that she could dance like this She makes a man want to speak Spanish Como se llama (si), bonita (si), mi casa (si, Shakira Shakira), su casa Shakira, Shakira
Oh baby when you talk like that You make a woman go mad So be wise and keep on Reading the signs of my body
And I'm on tonight You know my hips don't lie And I am starting to feel you boy Come on lets go, real slow Don't you see baby asi es perfecto
Oh I know I am on tonight my hips don't lie And I am starting to feel it's right All the attraction, the tension Don't you see baby, this is perfection Shakira, Shakira
Oh boy, I can see your body moving Half animal, half man I don't, don't really know what I'm doing But you seem to have a plan My will and self restraint Have come to fail now, fail now See, I am doing what I can, but I can't so you know That's a bit too hard to explain
Baila en la calle de noche Baila en la calle de día
Baila en la calle de noche Baila en la calle de día
I never really knew that she could dance like this She makes a man want to speak Spanish Como se llama (si), bonita (si), mi casa (si, Shakira Shakira), su casa Shakira, Shakira
Oh baby when you talk like that You know you got me hypnotized So be wise and keep on Reading the signs of my body
Senorita, feel the conga, let me see you move like you come from Colombia
Mira en Barranquilla se baila así, say it! Mira en Barranquilla se baila así
Yeah She's so sexy every man's fantasy a refugee like me back with the Fugees from a 3rd world country I go back like when 'pac carried crates for Humpty Humpty I need a whole club dizzy Why the CIA wanna watch us? Colombians and Haitians I ain't guilty, it's a musical transaction No more do we snatch ropes Refugees run the seas 'cause we own our own boats
I'm on tonight, my hips don't lie And I'm starting to feel you boy Come on let's go, real slow Baby, like this is perfecto
Oh, you know I am on tonight and my hips don't lie And I am starting to feel it's right The attraction, the tension Baby, like this is perfection
No fighting No fighting |
|
|
|
Conan_the_destroyer
|
Sujet: Re: Paroles et musique Mer 1 Avr - 0:04 |
|
|
J'en ai compris encore moins... |
|
|
|
Souki